Vállalkozást indítok – Melyiket válasszam?

Fedezd fel, hogy pénztárgép bérlése vagy vásárlása illik-e jobban vállalkozásodhoz. Segítünk a döntésben a költségek, rugalmasság és karbantartás szempontjából.

Egy vállalkozás indítása izgalmas lépés lehet az életben, de fontos, hogy megfelelő eszközöket válassz ahhoz, hogy sikeres legyen az indulás.

SmartKassa

A SmartKassa egy olyan online pénztárgép, ami számos előnnyel járhat a vállalkozásod számára.
Elsőként is, a SmartKassa rendelkezik beépített nyomtatóval, így nem kell külön berendezést vásárolnod hozzá. Ezen kívül automatikusan teljesíti a NAV és NTAK adatszolgáltatást, ami megkönnyíti az adminisztrációt.

SmartPOS

A SmartKassa emellett összekapcsolható egy POS terminállal, ami lehetővé teszi bankfüggetlenül a bankkártyás, SZÉP-kártyás és Egészségpénzár (EP) kártyás fizetéseket is. Ezáltal ügyfeleid számára kényelmes és rugalmas fizetési lehetőségeket kínálhatsz.

SmartSoftPOS

Ha mobilitásra van szükséged, a SmartSoftPOS segítségével akár Androidos telefonnal vagy tablettel is elfogadhatsz bankkártyás fizetéseket. Ez ideális lehet akkor is, ha például rendezvényeken vagy külső helyszíneken értékesítesz.

SmartWebshop

A SmartWebshop segítségével pedig egyszerűen jelen lehetsz online is, és könnyen testreszabható webshopot készíthetsz vállalkozásodnak.

SmartPortal

Ezen felül a SmartPortal segítségével nyomon követheted az eladási adataidat, kezelheted termékeidet és elemezheted vállalkozásod forgalmi adatait, hogy jó döntéseket hozhass.

A SmartKassa számos előnnyel jár, mint például átláthatóság, biztonság, kedvező díjak és egyszerű szerződéskötés. Emellett a SmartKassa csapata ügyfélcentrikus és mindig az ügyfelek igényeire fókuszál, hogy segítse vállalkozásod sikeres működését.

Még több ehhez hasonló hír