Adunk egy jól használható eszközt a kis és középvállalkozók kezébe, amivel felvehetik a versenyt a digitalizációval!
Azt a kérdést tettük fel magunknak, hogy milyen lehetőségeink vannak arra, hogy támogassuk a kereskedőket a digitális kereskedelem megvalósításában hozzájárulva a fejlődésükhöz. Amit csináltunk: a mai legmodernebb technológiák adta lehetőségeket összegyűjtve és kihasználva olyan kereskedői rendszert készítettünk, amely a hagyományos bolti kereskedelmet (offline) és az online kereskedelmet (online) házasítja. A marketingesek és kereskedők nagy kihívásai közé tartozik ezen két terület összehangolása és átjárhatóvá tétele.
Újragondoltuk
A bolti kereskedelemben használatos online pénztárgép újragondolásával kezdtük. A pénztárgépet kereskedőknek napi szinten használniuk kell, ezért olyan eszközt hoztunk létre, ami jelentősen túlmutat a megszokott pénztárgépek képességein, ez a SmartKassa.
Összekapcsoltuk más, fizikai fizetést (pl. bankkártya) eszközökkel, összekapcsoltuk a webshoppal, továbbá biztonságos felhőben elérhetővé tesszük az összes eszközön történt fizetéssel kapcsolatos tranzakciót. Mindez ráadásul, még csak a kezdet. Van tovább is.
Olyan, egyszerűen alkalmazható megoldást kerestünk, amely időt spórol, lehetővé teszi a bevételek pontos nyomon követését és a költségek optimalizálását, tervezhetővé teszi a bevételeket valamint az elektronikus kereskedelem bekapcsolásával új fejlődési lehetőségeket ad. Ezt nevezzük mi összefoglalóan digitalizációnak.
Új generációs pénztárgép
Egymással kommunikáló eszközöket fejlesztettünk, elősegítve ezzel a fizetési tranzakciókhoz kapcsolódó automatikus adatáramlást és azok egyszerű áttekinthetőségét: a pénztárgép kommunikáljon a bankkártya elfogadó terminállal, egy helyre kelljen felvinni a fizetendő összeget.
Az adminisztrációt, így az egyes eszközökre (pénztárgép, SoftPOS, POS, webshop) történő szerződéskötés folyamatát is a végletekig leegyszerűsítettük, a költségeket lefaragtuk és online lehetővé tettük.
A bevételek alakulása legyen egy felületen követhető és áttekinthető függetlenül attól, hogy készpénzben, bankkártyával, a futárnál vagy a webshopban fizetett a vásárló. Ezért kapcsoltuk be a biztonságos felhő technológiákat, aminek a SmartPortal-ban a helye.
Most nézzük meg részletesebben, hogy mit is jelent mindez a gyakorlatban.
SmartKassa: Online pénztárgép újragondolva
Továbbfejlesztettük a hagyományos értelemben vett pénztárgépet, hogy egy innovatív és szerethető, egyszerűen és gyorsan használható okoseszközt adhassunk a kereskedők kezébe; jelenleg ez az első és egyetlen „all in one” pénztárgép, ami Android alapon, beépített nyomtatóval, adóügyi egységgel rendelkezik és automatikusan kommunikáló, azaz integrált bankkártya elfogadó terminál is tartozik hozzá!
A SmartKassa az integrált rendszereknek köszönhetően sokkal több mint egy egyszerű online pénztárgép, mivel a szerződéskötéssel nem csak egy online pénztárgépet kap és elfogadhat bankkártyát, -sőt még készpénzt is-, hanem egy komplett online kereskedői rendszerhez is hozzáférnek, amit mi így nevezünk: SmartPortal. A bevételek– azok maximális biztonsági követelményeit szem előtt tartva – ezen online felületen elérhetővé válnak. A SmarPortal a regisztrációt követően automatikusan elérhetővé tesszük.
SmartPortal tehát hozzáférést biztosít mind a pénztárgéphez, mind a bankkártya elfogadó terminálhoz felhő alapon. Akár otthonról kényelmesen a számítógépről, vagy a mobiltelefonról láthatja üzletei forgalmát és termékeit.
Sőt, kezelheti is azokat, így birtokába kerül a saját adatainak. A SmartKassa online pénztárgép és integrált bankkártya elfogadó terminál, valamint a SmartShop webshop forgalmi adatai elérhetőek SmartPortal felületén.