SmartPortal – A leggyakoribb kérdések megválaszolva

Minden, amit tudni szeretnél a Smartportalról: válaszunk a leggyakrabban feltett kérdésekre és tippek a hatékony használat érdekében. Ismerd meg most!

Minden új technológiai megoldással, eszközzel vagy szolgáltatással kapcsolatosan vannak kérdéseink, főleg ha napi szinten kívánjuk használni azokat üzleti célokra. A SmartPortal sem kivétel ezen szabály alól. Az alábbiakban bemutatjuk a leggyakrabban feltett kérdéseket és válaszokat, amelyek segítségével még egyszerűbbé válik a SmartPortal használata.

Mi a SmartPortal?

A SmartPortal egy felhő alapú, online rendszer, amely lehetővé teszi az üzletek számára, hogy egy helyen, valós időben lássák és kezeljék forgalmi adataikat, raktárkészleteiket és segítse őket a döntéshozatalban.

Hogyan segít az üzleti döntéshozatalban?

A platform nemcsak a valós idejű adatokat nyújtja, hanem analitikai eszközökkel is rendelkezik, amelyek segítenek az adatok mélyebb értelmezésében, trendek azonosításában és a jövőbeli bevételek előrejelzésében.

Mennyibe kerül a SmartPortal használata?

Örömmel közöljük, hogy minden ügyfelünk automatikusan hozzáférhet a SmartPortalhoz, ezáltal még több értéket nyújtva számukra, hiszen SmartKassa (online pénztárgép), SmartPOS (bankkártyaelfogadó terminál), SmartSoftPOS eszközeink nélkülözhetetlen tartozéka.

Hogyan garantálja a SmartPortal az adatok biztonságát?

A biztonság a legfőbb prioritásunk. Az adatokat titkosítva tároljuk a felhőalapú rendszerünkben, és folyamatosan frissítjük biztonsági protokolljainkat, hogy megvédjük ügyfeleink adatait.

Milyen jelentéseket és analitikákat kínál a rendszer?

A SmartPortal különböző jelentéseket kínál, mint például napi, heti és havi értékesítési statisztikák, legnépszerűbb termékek, bevételi trendek és sok más.

A fenti kérdések és válaszok csak a jéghegy csúcsát jelentik. A SmartPortal további kérdésekre is választ ad, értékes eszköze lehet napi működésnek és növekedésnek.

Még több ehhez hasonló hír