Magyarországon a jelenleg hatályos szabályozások alapján kötelező minden online pénztárgéppel rendelkező kereskedőnek valamilyen elektronikus fizetési módszert biztosítani vásárlói számára. Ez akár többféle módon történhet, például azonnali fizetéssel, vagy a jól ismert bankkártya elfogadással is.
A PSC CEE Kft. számára ezek a megoldások nem számítanak újdonságnak. Az elmúlt évtizedek során részt vettünk az elektronikus fizetési piac kialakításában, így lehetőségünk volt követni az elektronikus fizetési trendeket is. Ezen tapasztalat alapján álmodtunk meg egy olyan értékesítési rendszert, amely megfelel a jelen és a jövő kihívásainak, valamint a kereskedők álmait is valóra váltja.
Magyarországon egyedülálló módon a PSC CEE Kft. az a szolgáltató, ahol az online pénztárgép (SmartKassa), fizikai bankkártya terminál (POS-terminál), webshop és az online kártyás fizetés is egy helyről vehető igénybe és költségszinten is a legkedvezőbb lehetőséget nyújtja. Így biztosítható a kereskedő teljes fiskális szükséglete a fizikai bolttól az online webshopon át a kártyás fizetésig.
Miért vennél igénybe 4-5 különböző szolgáltatótó termékeit?
Miért hívnál 4-5 különböző call centert, ha kérdésed van?
Miért fizetnél magas díjakat minden egyes szolgáltatásért külön, ha van egy költséghatékonyabb lehetőség, ráadásul egyben?
Amikor megálmodtuk a Smart-ökoszisztémát, többek között ezek a kérdések vittek minket előre. Ma már elmondhatjuk, hogy nem csak ezekre adtunk választ, de a Magyar Kormány döntésének is tökéletesen megfelel termékcsaládunk. Legyen az egy bankkártya terminállal összekötött (integrált), érintőképernyős SmartKassa online pénztárgép vagy ha már van pénztárgépe, akkor egy különálló bankkártya-elfogadó terminál, a SmartPOS.