3 legyet egy csapásra – Online pénztárgép és bankkártya elfogadás POS terminállal
Mi, a PSC CEE csapat tagjai az elmúlt éveket, évtizedeket a bankkártya elfogadási és az online pénztárgép üzletágban töltöttük el, ezért folyamatosan nyomon követjük és látjuk is a digitális trendeket.
Látszik, hogy évről évre folyamatosan növekednek a digitális fizetések volumenei és darabszámai is. Már 2013 óta minden pénztárgép NAV-köteles, azaz minden tranzakciónak van egy digitális lenyomata, újdonság viszont, hogy 2020 július 1-től pedig minden egyszerűsített számlát – értékhatártól függetlenül – kötelező a NAV felé továbbítani elektronikusan.
Kötelező bankkártya elfogadás
Továbbá 2021 január 1-től kötelező minden online pénztárgéppel rendelkező kereskedőnek valamilyen elektronikus fizetési módszert biztosítani vásárlói számára, jelenleg a legelterjedtebb megoldás a bankkártya-elfogadása az ügyfelek részére.
3 legyet egy csapásra
Tehát 3 olyan feladattal állnak szembe a kereskedők, amik megoldásért kiáltanak. Van három jó hírünk is:
A Smart termékcsaláddal minden jelen és közeljövőbeni törvénynek megfelelhetnek azok a kereskedők, akik a SmartKassa pénztárgépet választják:
- A SmartKassa NAV köteles, a törvényeknek megfelelő módon használható, engedélyeztetett pénztárgép, tehát az első törvényi előírásnak már meg is felel. Egy gombnyomással az NTAK felé is teljesítheted adatszolgáltatási kötelezettségedet.
- Az online számlázást is megoldja, hiszen minden, a SmartKassa-n kibocsátott egyszerűsített számla, a beépített adóügyi rendszernek köszönhetően automatikusan tárolódik, így megfelel ennek a törvényi előírásnak is.
- Ezen kívül összekötöttük a bankkártya elfogadó terminállal (SmartPOS), hogy a az érvényben levő szabályoknak is megfeleljen a SmartKassa. Nem kell külön használni a terminált, a kassza ezt megteszi a kezelője helyett, így nem lesznek elütésből származó különbségek sem.