Az üzleti tevékenységek hatékonysága és eredményessége szempontjából kiemelten fontos az idő és az erőforrások hatékony felhasználása. A SmartKassa, online pénztárgépünk használata tökéletes megoldást kínál a vállalkozásoknak az idő- és erőforrás-gazdálkodás terén.
Az integrált SmartKassa rendszer alkalmazása során az egyik legnyilvánvalóbb előny az adminisztratív teendők csökkenése. A manuális adatrögzítés helyett a rendszer automatizálja a NAV és NTAK adatszolgáltatást és az adminisztrációs feladatokat, jelentős mennyiségű időt és energiát takarítva meg a vállalkozások számára. Nem kell többé órákon át ülni a nap végén és manuálisan bepötyögni a napi forgalmat egy adatbázisba, hiszen a SmartKassa pénztárgép mindezt automatikusan elvégzi felhőalapú rendszerének, a SmartPortal segítségével.
Az integrált adatszolgáltatási funkció lehetővé teszi, hogy az adatok automatikusan továbbításra kerüljenek a hatóságok felé, mint például a NAV és az NTAK, így megspórolva az alkalmazottaknak azt az időt és energiát, amelyet manuálisan ilyen adminisztratív feladatokra fordítanának.
Az idő- és erőforrás-gazdálkodás mellett a SmartKassa rendszer további előnyei közé tartozik az üzleti folyamatok egyszerűsítése és optimalizálása is. A rendszer által biztosított adatok és kimutatások segítségével könnyen nyomon követhetővé válik a forgalom alakulása, az üzleti teljesítmény, valamint az alkalmazottak hatékonysága. Ezáltal a vállalkozók jobb döntéseket hozhatnak az üzleti folyamatok optimalizálása és a nyitvatartási idők tervezése terén.