Egyszerűsített számlázás: SmartKassa vs számlatömb

A SmartKassa online pénztárgépünk egyszerűsített számlázási lehetőségével megoldható a digitális számla kiállítása, és a NAV adatszolgáltatás.

IDŐ

A számlakiállítás a leggyakoribb és legfontosabb adminisztrációs folyamat a vállalkozások mindennapi életében. A számla kiállítása történhet kézzel, papír alapú számlatömbbel, azonban az így kiállított bizonylatokat négy napon belül a NAV rendszerébe kötelező beküldeni. Ez a folyamat rengeteg időt vehet igénybe és számos hibalehetőséget is tartogat.

Automatikus adatszolgáltatás

Egyre többen választják az elektronikus megoldásokat, amivel jóval rövidebb idő alatt elvégezhető a számlázás. Online pénztárgépünk segítségével, a SmartKassa-val könnyen elvégezhető az egyszerűsített számlázás és az automatikus adatszolgáltatás.
A SmartKassa online pénztárgépen kiállított egyszerűsített számláidat a kassza automatikusan elküldi a NAV rendszerébe, így nem kell többé manuálisan felvinni a papír alapú számlák adatait. Nincs szükséged külön számlatömbre, nyomtatóra, sőt külön számlázó programra sem.

Számlázási információk

A SmartKassa szoftverében minden vásárló számlázási információja eltárolható, így később még egyszerűbbé válik a számlázási folyamat. A pénztárgéphez járó SmartPortal online kereskedői portál segítségével pedig naprakészen követheted bevételeid alakulását bárhonnan.

Még több ehhez hasonló hír